Seznam publikací
Institut vede v nakladatelství Masarykovy univerzity dvě ediční řady Pedagogický výzkum v teorii a praxi a Syntézy výzkumu vzdělávání, v nichž vycházejí odborné monografie k vybraným problémům pedagogiky a pedagogického výzkumu. Vedle toho se podílí na vydávání vědeckých časopisů Pedagogická orientace (Jost), Orbis scholae (JSc) a odborného časopisu pro učitele Komenský.
Počet publikací: 8
Články
-
Fostering Students’ Self-Directed Language Learning: Approaches to Advising
Studies in Self-Access Learning Journal, rok: 2024, ročník: 15, vydání: 2, DOI
-
Homogenization through inclusion: exploring language regimes at four multilingual schools in the Czech Republic
INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM, rok: 2024, ročník: 27, vydání: 3, DOI
-
Instrumentation of students’ experience through the active content of science: from epistemic contact to idealizations and back again in school classrooms.
International Journal of Science Education, rok: 2024, ročník: 46, vydání: 19, DOI
-
Kognitive Diskursfunktionen beim Peer-Feedback von angehenden DaF-Lehrerinnen und -Lehrern
DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE-ZEITSCHRIFT ZUR THEORIE UND PRAXIS DES FACHES DEUTSCH ALS FREMDSPRACHE, rok: 2024, ročník: 61, vydání: 3
-
Mezinárodní školy v Brně v kontextu české vzdělávací politiky
Časopis Komenský, rok: 2024, ročník: 148, vydání: 3
-
Understanding Childhood: A literature Review
The International Journal of Positivity and Well-Being (IJPW), rok: 2024, ročník: 2, vydání: 1, DOI
Odborné knihy
-
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning
Rok: 2024, počet stran: 192 s.
Články ve sbornících
-
Virtual Reality as a Catalyst for Sense of Belonging in Distance University Students: A Path to Reducing Dropout Rates
Cognition and Artificial Life Conference, rok: 2024